Počet záznamov: 1
The Effect of Company Guest Speakers on Perceived Employer Attractiveness
Názov The Effect of Company Guest Speakers on Perceived Employer Attractiveness Preklad názvu Vplyv hosťujúcich prednášajúcich spoločnosti na vnímanú atraktívnosť zamestnávateľa Autorské údaje Stephan Weinert, Elmar Günther, Edith Rüger-Muck, Gerhard Raab Autor Weinert Stephan Spoluautori Günther Elmar Rüger-Muck Edith Raab Gerhard Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 25-36. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zamestnávatelia * značky * študenti * prednášatelia * prednášky * efektívnosť Anotácia Značky zamestnávateľov a ich zásadná úloha pri získavaní a udržaní kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov organizácie. Metódy komunikácie so zamestnávateľskou značkou - webové stránky kariéry spoločnosti, sociálne médiá alebo veľtrhy práce či vysielanie hosťujúcich rečníkov na univerzity a obchodné školy. Analýza účinnosti hovoriacich hostí o príťažlivosti zamestnávateľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 161 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1