Počet záznamov: 1
Conjoint Analysis
Názov Conjoint Analysis Súbežný názov Conjoint analýza Autorské údaje Ada Ionescu, Peter Štetka, Nora Grisáková Autor Ionescu Ada Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 24-31 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0 Poznámky VEGA 1/0646/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské Anotácia Conjoint analysis ako technika používaná na meranie, analýzu a predpovedanie reakcie zákazníkov na nové produkty alebo vylepšenia existujúcich produktov. Preferencie zákazníkov pre produkty a služby. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00757-010, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 535 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1