Počet záznamov: 1
Sociálny marketing ako nástroj riešenia spoločenských problémov
Názov Sociálny marketing ako nástroj riešenia spoločenských problémov Súbežný názov Application of Social Marketing in Sector of Health Prevention Autorské údaje Marek Kukura Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 152-160 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2020 International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4787-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing sociálny * správanie sociálne * starostlivosť o zdravie * kontrola preventívna * starostlivosť zdravotná * ochrana zdravia * dotazníky Anotácia Sociálny marketing, sociálne kampane a vytváranie či ovplyvňovanie spoločenskej mienky s analýzou štandardizovaného dotazníka. Tvorba úspešnej sociálnej kampane pre zasiahnutie požadovaného publika a jej finančná stránka (najčastejšie financovanie externými zdrojmi). Prepojenie legislatívy (štátu), verejného sektora a sociálneho marketingu na zasiahnutie širokého publika. Nevyhnutnosť informácií pre úspešnú sociálnu kampaň. Zber informácií prostredníctvom štandardizovaného dotazníka obsahujúci segmentačnú časť a odbornú časť zameranú na informovanosť v oblasti prevencie. Analýza závislostí kľúčových premenných pre tvorbu kampane. Skúmanie štandardizovaného dotazníka určeného pre ženy v oblasti lekárskej preventívnej prehliadky ako cieľovej skupiny výskumu, nakoľko tvoria majoritnú časť incidencie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00675-017, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 325 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1