Počet záznamov: 1
Literature Review on Service Failure & Recovery
Názov Literature Review on Service Failure & Recovery Preklad názvu Recenzia literatúry o zlyhaní a obnove služby Autorské údaje Thomas Oliver Uitz Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument 5th International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches : Conference Proceedings 2019. Pp. 273-288. - Eisenstadt : University of Applied Science Burgenland, 2019 / Škare Marinko ; Dobrila Juraj ; Kostelić Katarina ; International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches. ISBN 978-3-9519937-0-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rakúsko Heslá služby * marketing služieb * podnikanie Anotácia Prehľad dostupnej literatúry o zlyhaní služby a obnove služby zameraný na príspevky z rôznych priemyselných odvetví (verejný sektor, maloobchod, elektronický obchod) a z rôznych krajín. Marketing služieb, obnova služieb a paradox obnovy služieb. Zlyhanie služieb ako šanca pre manažérov na posilnenie podnikania. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01126-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 219.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1