Počet záznamov: 1
Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education
Názov Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education Preklad názvu Analýza vzájomných rozdielov neuromarketingových atribútov v kontexte dosiahnutého vzdelania zákazníkov Autorské údaje Dagmara Ratnayake-Kaščáková, Anna Tomková, Ivana Ondrijová Autor Ratnayake-Kaščáková Dagmara Spoluautori Tomková Anna Ondrijová Ivana Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 12, no. 2 (2020), s. 21-28. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * zákazníci * vzdelanie * produkty * predajcovia * predajne Anotácia Rozdiely medzi hodnotením atribútov neuromarketingu a vzdelávaním zákazníkov. Atribúty „informácie o obchode“, „informácie o predajcovi“ a „informácie o produkte“ skúmané z hľadiska najvyššieho stupňa vzdelania respondentov. Stanovené hypotézy boli overené na vzorke 190 respondentov štatistickou analýzou v štatistickom programe IBM SPSS. Vzorka respondentov preukázala štatisticky významné rozdiely vo všetkých troch skúmaných atribútoch neuromarketingu (obchod, produkt, predajca) z hľadiska najvyššie dosiahnutého vzdelania zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 511.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1