Počet záznamov: 1
The Value Chain as the Basis of Business Model Design
Názov The Value Chain as the Basis of Business Model Design Preklad názvu Hodnotový reťazec ako základ návrhu obchodného modelu Autorské údaje Jarmila Straková, Iveta Simberova, Petra Partlová, Jan Vachal, Robert Zich Autor Straková Jarmila Spoluautori Simberova Iveta Partlová Petra Vachal Jan Zich Robert Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2021), s. 135-151. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2021.02.08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá modely obchodné * prostredie podnikové * konkurencieschopnosť * digitalizácia * reťazce hodnotové globálne Anotácia Nový prístup ku generovaniu obchodných modelov založených na hodnotových tokoch. Originalita štúdie spočívajúca v predpoklade, že v každom obchodnom modeli je generátorom pridanej hodnoty hodnotový reťazec, ktorý, ak je dostatočne originálny, maximalizuje potenciál pri minimálnych nákladoch. Prístup poskytujúci príslušnému podniku z dlhodobého hľadiska vysokú úroveň konkurencieschopnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1