Počet záznamov: 1
„Päť odtieňov zelenej“ z pohľadu segmentácie spotrebiteľov ekologických inovácií
Názov „Päť odtieňov zelenej“ z pohľadu segmentácie spotrebiteľov ekologických inovácií Autorské údaje Erika Loučanová, Miriam Olšiaková Autor Loučanová Erika Spoluautori Olšiaková Miriam Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 43 (2021), s. 14-18. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * produkty environmentálne * inovácie environmentálne * segmentácia trhu Anotácia Rozdelenie spotrebiteľov z hľadiska ich segmentácie do piatich kategórií podľa odtieňov "zelenosti". Zelený marketing. Podiel "zelených" spotrebiteľov z pohľadu piatich odtieňov "zelenosti" segmentácie trhu ekologických inovácií. Štyri stratégie environmentálne orientovanej produktovej politiky podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 43
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 258 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1