Počet záznamov: 1
Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media
Názov Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media Preklad názvu Faktory ovplyvňujúce komunikáciu B2B firiem na sociálnych médiách Autorské údaje Michaela Jánská, Marta Žambochová Autor Jánská Michaela Spoluautori Žambochová Marta Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 100-111. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia elektronická * siete sociálne * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * štúdie prípadové Anotácia Štúdia sa zameriava na problém firiem komunikujúcich cez sociálne siete v prostredí B2B a tiež skúma, ako sa firmy správajú na sociálnych sieťach. Cieľom štúdie je diskutovať o spôsoboch, ktorými vybrané B2B firmy prinútia svojich zákazníkov využívať sociálne siete. Dopyt je založený na prípadovej štúdii B2B podniku aktívneho v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 398 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1