Počet záznamov: 1
Vianočné predaje sa začali už v auguste
Názov Vianočné predaje sa začali už v auguste Autorské údaje Michaela Petrášová Autor Petrášová Michaela Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 26, č. 6 (2021), s. 8-11. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá sviatok štátny * koronakríza * predajcovia * kampane reklamné * správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * zasielateľstvá Anotácia Predvianočné obdobie je najdôležitejšie obdobie pre výrobcov a rozhoduje o úspechu či neúspechu celého roka. Koronakríza ukázala nové rozmery nakupovania. Aké sú očakávania predajcov v rámci predvianočnej sezóny. Vplyv koronavírusu na vianočné kampane. Väčšia opatrnosť zo strany slovenských spotrebiteľov pri nákupoch. Mimoriadne tržby u doručovateľských spoločností. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-6
článok
Počet záznamov: 1