Počet záznamov: 1
Creating Communities: A Way of Entering Foreign Markets in 2022
Názov Creating Communities: A Way of Entering Foreign Markets in 2022 Preklad názvu Vytváranie komunít: spôsob vstupu na zahraničné trhy v roku 2022 Autorské údaje Bernhard Alexander Krah, Andrej Miklošík Autor Krah Bernhard Alexander Spoluautori Miklošík Andrej Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 1 (2022), s. 38-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * komunity * komunikácia marketingová * médiá sociálne * trh zahraničný * konkurencieschopnosť Anotácia Pre spoločnosti je najvyššia priorita vždy predaj ich produktov a udržanie expanzie na trhu, aby boli konkurencieschopné. Existuje mnoho spôsobov, ako expandovať a objavovať nové trhy, ktoré by spoločnosti dokázali dlhodobo udržať. Marketingová komunikácia v rámci spoločnosti aj mimo nej je dôležitým spôsobom, ako to dosiahnuť. Komunity sú kľúčovým faktorom pre úspešné spoločnosti, pretože sú komunikačným mostom k ich (potenciálnym) zákazníkom a zamestnancom. Budovanie komunity môže byť jedným z prístupov k objavovaniu a vstupu na nové trhy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
článok
Počet záznamov: 1