Počet záznamov: 1
Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Názov Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : bakalárska práca Autorské údaje Patrik Lisičan, školiteľ: Veronika Vančo Véghová Autor Lisičan Patrik Ďalší autori Véghová Vančo Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra ekonómie Univerzita Komenského v Bratislave . Právnická fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 59 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920402
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1