Počet záznamov: 1
The Future of the Digital Experience Using Neuromarketing Research
Názov The Future of the Digital Experience Using Neuromarketing Research Preklad názvu Budúcnosť digitálneho zážitku pomocou neuromarketingového výskumu Autorské údaje Michael Šášky Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 48-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * marketing elektronický * marketing * inteligencia umelá Anotácia Potenciál neuromarketingu a jeho úloha v budúcnosti digitálnych technológií, ktoré sa stanú súčasťou každodennej skúsenosti spotrebiteľa. Všeobecné predpoklady vývoja technológií, inovácií a digitálneho prostredia. Neuromarketingový výskum vie rozpoznať hlbšie neurologické reakcie vo vnútri mozgu respondenta na špecifikované podnety. Využitie neuromarketingových zariadení, technológií a inovácií v novom prostredí webu 3.0. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00455-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 489.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1