Počet záznamov: 1
The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior
Názov The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior Preklad názvu Vplyv pandémie COVID-19 na predvianočné nákupné správanie Autorské údaje Michal Jankovič Autor Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 179-186. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6 DOI 10.7441/dokbat.2022.18 Poznámky IGA SVK/FaME/2022/001 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * pandémia * obchod * obchod elektronický * sviatok štátny * kríza * kríza pandemická * zmennosť * zmeny technologické Anotácia Hlavné zmeny v správaní spotrebiteľov pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory, ovplyvňujúce nákup Vianočných darčekov slovenskými spotrebiteľmi. Zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. Digitálne návyky, nárast spotrebiteľských preferencií a náklonnosti k elektronickému nakupovaniu budú pokračovať aj po skončení krízy COVID-19. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00524-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 441.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1