Počet záznamov: 1
Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company
Názov Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company Preklad názvu Vypracovanie marketingovej komunikácie stredne veľkej spoločnosti Autorské údaje Patrícia Husárová, Viktória Benďáková, Dominika Čeryová Autor Husárová Patrícia Spoluautori Benďáková Viktória Čeryová Dominika Zdrojový dokument Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. Vol. 11, no. 1 (2022), pp. 16-20. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2022. ISSN 1339-3367 DOI 10.2478/vjbsd-2022-0003 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing elektronický * podnik stredný * Slovensko Anotácia Hlavným cieľom tohto príspevku bolo vypracovanie súčasnej marketingovej stratégie stredne veľkej firmy na Slovensku, ktorá vyrába a predáva živočíšne produkty, so zameraním predovšetkým na online marketingovú komunikáciu ako kľúčovú súčasť celkovej marketingovej komunikácie spoločnosti. Na účely tohto výskumu boli použité údaje z dotazníkového prieskumu, ktorého sa vo februári 2021 zúčastnilo takmer 500 respondentov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 275.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1