Počet záznamov: 1
Employer Branding As the Competitive Tool of Managers
Názov Employer Branding As the Competitive Tool of Managers Súbežný názov Employer branding jako konkurenční nástroj manažerů Autorské údaje Dana Matoušková Autor Matoušková Dana Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 13, č. 3 (2022), s. 4-18. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2022. ISSN 2464-7551 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá značky * firmy * talent manažment * marketing personálny * sily pracovné * zamestnávatelia * boj konkurenčný * budovanie značky zamestnávateľa Anotácia Spoločnosti si v dnešnej dobe uvedomujú, že silná a kompetentná pracovná sila je neoceniteľným zdrojom a veľkou konkurenčnou výhodou. S rastom znalostnej ekonomiky a nadnárodných spoločností je dôležité, aby organizácie boli pripravené a schopné prilákať silnú a efektívnu pracovnú silu. Employer branding predstavuje snahu spoločnosti propagovať sa ako interne, tak externe, aby bola iným atraktívnym zamestnávateľom. V poslednej dobe si značka zamestnávateľa získala obľubu medzi vedúcimi pracovníkmi a vrcholovými manažérmi. Tento článok predstavuje employer branding z teoretického hľadiska a tvorí základnú teoretickú platformu pre kvalitatívny výskum, ktorý v niektorých otázkach týkajúcich sa zamestnávateľského brandingu v korporátnej oblasti českého prostredia nebol zrealizovaný. Pri príprave tohto popisného prehľadu bola použitá sekundárna výskumná metóda. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 952.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1