Počet záznamov: 1
Who Are Online Grocery Shoppers?
Názov Who Are Online Grocery Shoppers? Preklad názvu Kto sú online nakupujúci s potravinami? Autorské údaje Radka Bauerová, Halina Starzyczná, Šárka Zapletalová Autor Bauerová Radka Spoluautori Starzyczná Halina Zapletalová Šárka Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 26, č. 1 (2023), s. 186–205. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2023-1-011 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá obchod elektronický * potraviny * segmentácia trhu * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * analýza zhluková * analýza faktorová * prieskum Anotácia Zrýchlenie elektronického nákupu potravín je dôležitý trend, ktorý dokazuje, že tento spôsob získavania potravy, zákazníci čoraz viac akceptujú. Odhaľovanie, pochopenie a popis rozdielov medzi online nakupujúcimi je zaujímavé z vedeckého aj praktického hľadiska. Správne zameranie sa na konkrétny zákaznícky segment zvyšuje samotnú efektivitu marketingovej komunikácie tým, že sa vynakladajú náklady na komunikáciu s tými správnymi zákazníkmi. Práca skúma správanie zákazníkov pri nakupovaní online a snaží sa nájsť podobnosti v tomto správaní. Následne vytvára segment online nakupujúcih v potravinách a reflektuje ich nákupné správanie, osobnostné črty a charakteristiky, lojalitu a celkovú spokojnosť s nákupom. Opisuje sa sa dotazníkový prieskum, v ktorom údaje boli analyzované pomocou faktorovej a zhlukovej analýzy. Vytvorená kombinovaná segmentácia rozdeľuje nakupujúcich do piatich segmentov. Výsledky zvyšujú vedomosti o správaní, motívoch a nákupných požiadavkách pri nákupe. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 750.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1