Počet záznamov: 1  

Eye-tracking ako nástroj poznania spotrebiteľského správania

  1. Názov Eye-tracking ako nástroj poznania spotrebiteľského správania : bakalárska práca
    Autorské údajeBianka Cseriová, školiteľ: Róbert Hula
    Autor Cseriová Bianka
    Ďalší autori Hula Róbert (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924811

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha217.8 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.2 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.