Počet záznamov: 1
The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss
Názov The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss Preklad názvu Úloha marketingových metrík v sociálnych médiách: komplexná analýza Autorské údaje Lucia Kočišová, Peter Štarchoň Autor Kočišová Lucia Spoluautori Štarchoň Peter Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 40-49. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2023.18.2.4 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * stratégia marketingová * zákazníci * návratnosť investícií * médiá sociálne * analýzy Anotácia Článok skúma význam marketingových metrík v oblasti sociálnych médií, pričom zdôrazňuje kľúčové metriky používané na hodnotenie marketingových kampaní a ich vplyv na obchodný úspech. Prostredníctvom hĺbkovej analýzy rôznych marketingových metrík poskytuje tento článok prehľad o optimalizácii stratégií sociálnych médií pre lepšie zapojenie zákazníkov, povedomie o značke a návratnosť investícií. Primárnym cieľom tohto článku je ponoriť sa do významu marketingových metrík v oblasti sociálnych médií. Skúmaním rôznych marketingových metrík a ich relevantnosti pri vyhodnocovaní kampaní na sociálnych médiách sa tento článok snaží poskytnúť obchodníkom informácie o tom, ako optimalizovať svoje stratégie a dosiahnuť požadované výsledky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
článok
Počet záznamov: 1