Počet záznamov: 1  

Projekt digitálny wellbeing (pohoda) pre učiteľov vysokých škôl

  1. Názov Projekt digitálny wellbeing (pohoda) pre učiteľov vysokých škôl
    Súbežný názovThe Project – Digital Wellbeing for Higher Education Lecturers
    Autorské údajeHenrieta Hrablik Chovanová
    Autor Hrablik Chovanová Henrieta
    Zdrojový dokument Fórum manažéra. Roč. 19, č. 2 (2023), s. 28-32. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie elektronické * digitalizácia * zdravie duševné * psychohygiena * učitelia * pedagógovia * pracovníci vedúci * univerzity * školy vysoké * Slovensko
    AnotáciaČlánok sa zaoberá základnými informáciami projektu Erazmus+ „Digitálny wellbeing pre učiteľov vysokých škôl“ (DWEL) so začiatkom riešenia od 1. 11. 2021 na STU v Bratislave. Pandémia ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom urýchlila digitálny prechod na vysokých školách a vysokoškolskí pedagógovia v tomto období čelili väčšiemu riziku digitálneho preťaženia alebo vyhorenia. Vedecké dôkazy pracovníkov v digitálnom prostredí ukazujú, že neobmedzené používanie zariadení môže mať výrazné negatívne dôsledky – spoločne sú nazývané „technostress“ a tieto problémy sú spôsobené technológiou či organizačnými očakávaniami a vedú k zhoršeniu produktivity, výkonu a duševného a fyzického zdravia zamestnancov. DWEL sa zameriava na dve skupiny: vysokoškolskí pedagógovia a vedúci zamestnanci. Plánovanými výsledkami sú zlepšenie digitálnych kompetencií pedagógov a zároveň zvýšenie kapacity riadenia vysokých škôl.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF942.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.