Počet záznamov: 1
Projekt digitálny wellbeing (pohoda) pre učiteľov vysokých škôl
Názov Projekt digitálny wellbeing (pohoda) pre učiteľov vysokých škôl Súbežný názov The Project – Digital Wellbeing for Higher Education Lecturers Autorské údaje Henrieta Hrablik Chovanová Autor Hrablik Chovanová Henrieta Zdrojový dokument Fórum manažéra. Roč. 19, č. 2 (2023), s. 28-32. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie elektronické * digitalizácia * zdravie duševné * psychohygiena * učitelia * pedagógovia * pracovníci vedúci * univerzity * školy vysoké * Slovensko Anotácia Článok sa zaoberá základnými informáciami projektu Erazmus+ „Digitálny wellbeing pre učiteľov vysokých škôl“ (DWEL) so začiatkom riešenia od 1. 11. 2021 na STU v Bratislave. Pandémia ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom urýchlila digitálny prechod na vysokých školách a vysokoškolskí pedagógovia v tomto období čelili väčšiemu riziku digitálneho preťaženia alebo vyhorenia. Vedecké dôkazy pracovníkov v digitálnom prostredí ukazujú, že neobmedzené používanie zariadení môže mať výrazné negatívne dôsledky – spoločne sú nazývané „technostress“ a tieto problémy sú spôsobené technológiou či organizačnými očakávaniami a vedú k zhoršeniu produktivity, výkonu a duševného a fyzického zdravia zamestnancov. DWEL sa zameriava na dve skupiny: vysokoškolskí pedagógovia a vedúci zamestnanci. Plánovanými výsledkami sú zlepšenie digitálnych kompetencií pedagógov a zároveň zvýšenie kapacity riadenia vysokých škôl. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 942.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1