Počet záznamov: 1
Ekonomický model hodnoty designu
Názov Ekonomický model hodnoty designu Autorské údaje Eva Šviráková Autor Šviráková Eva Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá dizajn * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * používatelia Anotácia Príspevok sa zaoberá výpočtom hodnoty dizajnu pomocou výskumnej metódy experimentu, ktorá je podporovaná ďalšími výskumnými metódami: modelovaním a štruktúrovaným dotazovaním. Vstupné hodnoty do modelu, ktoré predstavujú názory manažérov firiem na dizajn, sa získavajú pomocou stolovej hry, ktorá poskytuje účastníkom výskumu atraktívne a ľahko pochopiteľné používateľské rozhranie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
článok
Počet záznamov: 1