Počet záznamov: 1  

Ekonomický model hodnoty designu

  1. Názov Ekonomický model hodnoty designu
    Autorské údajeEva Šviráková
    Autor Šviráková Eva
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá dizajn * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * používatelia
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá výpočtom hodnoty dizajnu pomocou výskumnej metódy experimentu, ktorá je podporovaná ďalšími výskumnými metódami: modelovaním a štruktúrovaným dotazovaním. Vstupné hodnoty do modelu, ktoré predstavujú názory manažérov firiem na dizajn, sa získavajú pomocou stolovej hry, ktorá poskytuje účastníkom výskumu atraktívne a ľahko pochopiteľné používateľské rozhranie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.