Počet záznamov: 1
Essentials of marketing
Názov Essentials of marketing Autorské údaje E. Jerome McCarthy, William D. Perreault Autor McCarthy Jerome E. Spoluautori Perreault William D. Vydavateľské údaje Homewood : IRWIN , 1988. - 512 s. Vydanie 4. ed. Edícia The Irwin series in marketing ISBN 0-256-06009-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania us Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plánovanie strategické * marketing manažment * postavenie spoločenské * firmy * marketing mix * marketing strategický * základňa ekonomická * výskum trhu * segmentácia trhu * prostredie ekonomické * získavanie informácií * rozhodovanie strategické * zákazníci * správanie spotrebiteľa * plánovanie výroby * distribúcia * podpora predaja * maloobchod * veľkoobchod Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 749950
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 749950 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1