Počet záznamov: 1  

Jak správně hodnotit výkony externích prodavačů.

  1. Názov Jak správně hodnotit výkony externích prodavačů.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 4 (1992), s. 9-13.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá predaj * obchod * psychológia riadenia * pracovníci vedúci * hodnotenie funkcií pracovných
    AnotáciaVyužívanie psychológie riadenia pri hodnotení úspešných pracovníkov. Uplatňovanie "atribúcie" - pripisovania niečomu alebo nejakej udalosti určitej príčiny. Cvičenia na preskúmanie toho, k akej atribúcii má predavač sklony: k internej (pripisovanie úspechu alebo neúspechu vlastnej osobe), alebo externej (pripisovanie úspechu či neúspechu vonkajším okolnostiam).
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.