Počet záznamov: 1
Podnikateľské stratégie - pojmy, východiská a súvislosti.
Názov Podnikateľské stratégie - pojmy, východiská a súvislosti. Autorské údaje Štefan Slávik Autor Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Informačný bulletin výrobného družstevníctva. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 1-8 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie * stratégia podniková * konkurencia * spotrebitelia * trh kupujúceho Anotácia Formulovanie obsahu a zamerania podnikania - jadro podnikateľskej stratégie. Trhová segmentácia - podnik rozčlení trh na skupiny spotrebiteľov, ktoré sa od seba odlišujú potrebami alebo preferenciami. Motívom je získanie konkurenčnej výhody. Konkurenčné stratégie: 1. stratégia nákladového vodcovstva, 2. diferenciačná stratégia, 3. špecializačná stratégia. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 02090-001, dokument vo fonde SEK
článok
Počet záznamov: 1