Počet záznamov: 1
Dynamiku rastu výdavkov výrazne znižuje inflácia
Názov Dynamiku rastu výdavkov výrazne znižuje inflácia : Výdavky na reklamu v médiách 1992-1994 Autorské údaje M. Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Trend. Roč. 4, č. 41 (1994) Reklama. s. 2 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * prostriedky masovokomunikačné * Slovensko * výdavky * 1992-1994 * údaje štatistické * príjmy * rozhlas * noviny * televízia * financie * GfK Slovakia Anotácia Informácie o vývoji a súčasnom stave slovenského trhu mediálnej reklamy spracované GfK-Slovakia, inštitútom pre prieskum trhu. Výdavky na reklamu potravín, domácich potrieb, textilu a odevov, motorových vozidiel. Príjmy denníkov, týždenníkov a televízie z reklamy. Pozri tiež príspevok Výdavky na reklamu v oblasti finančníctva na s.9 časopisu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1