Počet záznamov: 1
Funkcie komunikačných médií na spotrebiteľskom trhu
Názov Funkcie komunikačných médií na spotrebiteľskom trhu Autorské údaje Helena Labská Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 7-8 (1994), s. 583-594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia masová * trh kupujúceho * nákup * televízia * obchod zásielkový * komunikácia * spotrebitelia * zákazníci * maloobchod * marketing Anotácia Médiá elektronickej komunikácie - ich využívanie v rámci marketingovej stratégie podnikov. Nákup cez obrazovku (Screen Shopping) - ponuka tovaru sa v maximálnej miere približuje k spotrebiteľovi. Vývojové faktory využitia elektronickej komunikácie. Možnosti využitia pre maloobchod. Problémové oblasti aplikácie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1