Počet záznamov: 1  

Rozhýbal sa trh médií na Slovensku?

  1. Názov Rozhýbal sa trh médií na Slovensku?
    Autorské údajeZuzana Dubová
    Autor Dubová Zuzana
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 2 (Február 1998), s. 46-47. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * médiá * televízia * rozhlas * tlač * analýzy * Slovensko * 1994-1997
    AnotáciaVýsledky porovnávania vývoja objemu reklamy v médiách v rokoch 1994-1997 na slovenskom mediálnom trhu. Zmena mediálneho trhu oproti r. 1994. Médiá v r. 1997. Trh televízií. Trh rádií. Vývojové trendy objemu reklamy v tlači, rozhlase a televízii. Údaje z monitoringu spoločnosti ANR (Amer Nielsen Research).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.