Počet záznamov: 1
Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva
Názov Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva Autorské údaje Viera Čihovská, E. Hanuláková Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 27, č. 1 (1998), s. 117-118. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 17 - Etika. Morálka Heslá etika podnikateľská * etika * podnikanie * recenzie * morálka * marketing * nástroje marketingové Anotácia Recenzia publikácie Hanuláková Viera: Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva. Bratislava, EUROUNION 1997, 114 s. Cieľom publikácie je vyzdvihnúť význam etiky a jej miesto pri vytváraní a ovplyvňovaní podmienok rozvoja podnikateľských aktivít. Publikácia je rozdelená do piatich samostatných kapitol, v ktorých autorka približuje teoretické prístupy k etike ako aj praktické príklady uplatňovania i nedodržiavania etických zásad v sledovanej oblasti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-4
kniha
Počet záznamov: 1