Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské preferencie a ich aplikácia v marketingovej stratégii poistného trhu
Názov Spotrebiteľské preferencie a ich aplikácia v marketingovej stratégii poistného trhu Autorské údaje Vanda Lieskovská, Eva Kafková, Zlatica Palenčíková Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Kafková Eva EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Palenčíková Zlatica Zdrojový dokument Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 4, č. 1 (1998), s. 5-7. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 1998. ISSN 1335-1044 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá trh poistný * poisťovne * služby * stratégia marketingová * preferencie spotrebiteľské * výskum trhu * Košický kraj * Prešovský kraj Anotácia Rozvoj poistného trhu na Slovensku od r. 1992. Počet etablovaných poisťovní. Konkurenčné aktivity a marketingové koncepcie v poisťovníctve. Výsledky marketingového výskumu, ktorých cieľom bolo naznačiť momentálne preferencie poistných inštitúcií a ich produktov, vyjadrenie postojov respondentov k službám poisťovní a hľadiská pri výbere poisťovne. Výskum bol realizovaný na vzorke respondentov Košického a Prešovského kraja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-4
článok
Počet záznamov: 1