Počet záznamov: 1
Sales promotion rozširuje možnosti komunikácie
Názov Sales promotion rozširuje možnosti komunikácie Autorské údaje Barbora Žiačiková Autor Žiačiková Barbora Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 34 (23. augusta 2000), s. 11A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podpora predaja * predaj * marketing * komunikácia * spotrebitelia * agentúry * Slovensko Anotácia Agentúry sales promotion majú najbližšie k procesu samého predaja. Pomáhajú rozširovať možnosti klientov v komunikácii so spotrebiteľmi. Niekedy nahrádzajú aj funkciu iných marketingových komunikačných aktivít. Význam priameho kontaktu so spotrebiteľom. Nadlinkové a podlinkové marketingové aktivity. Najväčšie sales promotion agentúry v SR. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 21-40
článok
Počet záznamov: 1