Počet záznamov: 1  

Vzťah CI a identity značky

  1. Názov Vzťah CI a identity značky
    Autorské údajeMatej Jaššo
    Autor Jaššo Matej
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 2000), s. 15. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * brand manažment * značky výrobné * nápoje nealkoholické * The Coca-Cola Company * marketing
    AnotáciaPodobne ako je možné a potrebné budovať identitu firmy (CI), je zároveň množné a potrebné budovať identitu jednotlivých jej značiek alebo produktov. Pojem brand identity vyjadruje identitu značky (branding) a patrí do sféry marketingu. Prínos brand identity v praxi. Profilácie identity značiek The Coca-Cola Company.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.