Počet záznamov: 1
Zákazník vyžaduje pozornosť
Názov Zákazník vyžaduje pozornosť Autorské údaje Ľubica Burjanivová Autor Burjanivová Ľubica Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 2000), s. 24. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * zákazníci * výhody konkurenčné * lojálnosť zákazníkov * firmy * Volkswagen Group Anotácia Volkswagen je prvým nemeckým výrobcom automobilov, ktorý položil základy programov lojality. Jeho zákaznícke kluby sú dôkazom, že dialóg so zákazníkom môže byť konkurenčnou výhodou. Výhody členstva v kluboch. Osvedčenie bodového systému. Získavanie spätnej väzby od členov klubu. Rola klubového média. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 7-12
článok
Počet záznamov: 1