Počet záznamov: 1  

Útok na Tatra banku pripomenul účelnosť prevencie

  1. Názov Útok na Tatra banku pripomenul účelnosť prevencie
    Autorské údajeSylvia Pálková
    Autor Pálková Sylvia
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 47 (21. novembra 2001), s. 21A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.016 - Vývoj podniku v čase
    Heslá podnik * firmy * kríza * kríza podniku * komunikácia * práca s verejnosťou * manažéri * agentúry * prevencia * Tatra banka, a.s. Bratislava
    AnotáciaSpoločnosti, ktoré sa systematicky pripravujú na krízové situácie, je na Slovensku málo. Počet škandálov, ktoré ohrozujú prosperitu firmy sa zväčšuje. Potreba venovať sa public relations (PR). Agentúry združené v Asociácii public relations (APR). Potreba prípravy na krízovú komunikáciu. Vedenie krízu podceňuje. Prípad Tatra banky. Zahraničné spoločnosti sú na krízu pripravené - obvykle majú vypracované globálne krízové manuály.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 41-51

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.