Počet záznamov: 1
Podniky, ktoré si na domácom trhu konkurujú, môžu byť v zahraničí partnermi
Názov Podniky, ktoré si na domácom trhu konkurujú, môžu byť v zahraničí partnermi Autorské údaje Juraj Pistovič Autor Pistovič Juraj EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 12, č. 38 (18. septembra 2002), s. 13A. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.1 - Hospodárska situácia Heslá výroba * hodnota pridaná spracovaním * vývoz * podnik malý * podnik stredný * SVE * informácie * systémy informačné integrované * trh zahraničný * Slovensko Anotácia Pre rozvoj slovenského hospodárstva je nevyhnutné zamerať sa na rozvoj výroby s vysokou pridanou hodnotou a vysokou exportnou orientáciou. Rezervy vo využití inovačného a exportného potenciálu malých a stredných podnikov. Proexportná politika. Potreba vybudovania integrovaného informačného systému - snaha zhromaždiť roztrúsené informácie. Potreba rozšírenia služieb v zahraničí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 21-39 + 26 príl.
článok
Počet záznamov: 1