Počet záznamov: 1  

Podniky, ktoré si na domácom trhu konkurujú, môžu byť v zahraničí partnermi

  1. Názov Podniky, ktoré si na domácom trhu konkurujú, môžu byť v zahraničí partnermi
    Autorské údajeJuraj Pistovič
    Autor Pistovič Juraj EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 12, č. 38 (18. septembra 2002), s. 13A. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.1 - Hospodárska situácia
    Heslá výroba * hodnota pridaná spracovaním * vývoz * podnik malý * podnik stredný * SVE * informácie * systémy informačné integrované * trh zahraničný * Slovensko
    AnotáciaPre rozvoj slovenského hospodárstva je nevyhnutné zamerať sa na rozvoj výroby s vysokou pridanou hodnotou a vysokou exportnou orientáciou. Rezervy vo využití inovačného a exportného potenciálu malých a stredných podnikov. Proexportná politika. Potreba vybudovania integrovaného informačného systému - snaha zhromaždiť roztrúsené informácie. Potreba rozšírenia služieb v zahraničí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 21-39 + 26 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.