Počet záznamov: 1  

Objektivita ako bazálny predpoklad realizácie podnikateľskej analýzy

  1. Názov Objektivita ako bazálny predpoklad realizácie podnikateľskej analýzy
    Preklad názvuObjectivity as the Basic Assumption of the Business Analysis
    Autorské údajeMichal Levický, Denisa Gajdová
    Autor Levický Michal
    Spoluautori Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 13, č. 2 (december 2017), s. 29-32. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2017. ISSN 1337-2955
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá analýzy * prostredie podnikateľské * procesy rozhodovacie * rady časové * pojmy
    AnotáciaNa to, aby bola podnikateľská analýza vykonaná správne, mala by spĺňať určité zásady. Jednou zo základných zásad podnikateľskej analýzy, ale i analýzy všeobecne, je zásada objektívnosti. V praxi sa však mnohokrát stretávamie so situáciou, že výsledky analýzy sú viac či menej skreslené, a to z dôvodu, že v niektorej z častí vykonávaného rozboru bola otázka objektivity podcenená. Analýza je vykonávaná vždy s určitým cieľom. Obvykle má poskytnúť informácie, ktoré majú následne slúžiť ako vstup do rozhodovacieho procesu. Ak sa jedná o rozhodovanie strategického charakteru, podcenenie zásady objektívnosti môže mať za následok vznik nepriaznivých zmien v dlhodobom horizonte
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01196-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF272.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.