Počet záznamov: 1  

Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM

  1. Názov Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 38-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * hodnota * reklama * služby * médiá * televízia * rozhlas * tlač
    AnotáciaOd CRM (riadenia vzťahov so zákazníkmi) k CVM - Consumer value management. Hodnotenie zákazníkov a hodnota pre zákazníka. Komunikácia a CRM. Mediálna stratégia. Vlastnosti jednotlivých médií - televízie, rozhlasu a printových médií. Faktory média-mixu. Realizácia mediálneho plánu. Interaktívne formy komunikácie - kontaktné centrá, vernostné karty.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.