Počet záznamov: 1  

Výzkum implementace tržní orientace - aplikace modelu soupeřících hodnot (OCAI)

  1. Názov Výzkum implementace tržní orientace - aplikace modelu soupeřících hodnot (OCAI)
    Autorské údajeIveta Šimberová ... [et al.]
    Autor Šimberová Iveta
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 4 (2009), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * kultúra * kvalita * služby * výrobky nové * inovácia * marketing * marketing vzťahový
    AnotáciaTeoretické východiská pre meranie kultúry firmy vo vzťahu k trhovej orientácii. Výskum implementácie trhovej orientácie high-tech firiem. Charakteristika kultúrnych typov u high-tech firiem - aplikácia modelu súperiacich hodnôt (OCAI).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.