Počet záznamov: 1  

marketing vzťahový

  1. SYS0033206
    LBL
      
    $$$$$nx^^j22$$$$$3^^45
    005
      
    20120224134055.9
    100
      
    $a 20091207asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a marketing vzťahový
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091207
    810
      
    $a Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 183 $b Podstatou vzťahového marketingu je nadviazať, udržiavať a zlepšovať vzájomné vzťahy so všetkými zúčastnenými subjektmi s cieľom vytvoriť hodnotu, zabezpečiť spokojnosť zákazníkov a tým napĺňať svoje ciele. Orientuje sa na vzťahy voči zákazníkom, obchodným partnerom, konkurencii, štátnym orgánom a ďalšie vzťahy v rámci interného a externého marketingového prostredia podniku.
    836
      
    $d 20091207
    980
      
    $x H
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.