Počet záznamov: 1
marketing vzťahový
SYS 0033206 LBL $$$$$nx^^j22$$$$$3^^45 005 20120224134055.9 100 $a 20091207asloy0103 ba0 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a marketing vzťahový 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091207 810 $a Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 183 $b Podstatou vzťahového marketingu je nadviazať, udržiavať a zlepšovať vzájomné vzťahy so všetkými zúčastnenými subjektmi s cieľom vytvoriť hodnotu, zabezpečiť spokojnosť zákazníkov a tým napĺňať svoje ciele. Orientuje sa na vzťahy voči zákazníkom, obchodným partnerom, konkurencii, štátnym orgánom a ďalšie vzťahy v rámci interného a externého marketingového prostredia podniku. 836 $d 20091207 980 $x H
Počet záznamov: 1