Počet záznamov: 1
neuromarketing
SYS 0043649 LBL $$$$$nx^^j22$$$$$3^^45 005 20111104151040.6 100 $a 20111007asloy0103 ba0 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a neuromarketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111007 810 $a Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 209 $b Marketingové odvetvie, ktoré pracuje s najnovšími výskumami z oblasti neuropsychológie, kognitívnej psychológie a neurologických vied. Využíva lekársku technológiu magnetickej rezonancie a ďalšie technológie skenovania mozgu. Technológia meria zmeny aktivít v určitých častiach mozgu a zisťuje sa, prečo spotrebiteľ robí práve tie rozhodnutia, ktoré robí, a ktorá časť mozgu mu hovorí, aby danú činnosť urobil. 836 $d 20111007 980 $x H
Počet záznamov: 1