Počet záznamov: 1
franchising
SYS h0002194 LBL ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^ 005 20100427094258.0 100 $a 20030514csloy0103 ba 150 $a y 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a franchising 675 $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika 801 $a SK $b BA004 $c 20030514 810 $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 293 $b Určitý spôsob komercializácie tovarov, služieb, technológií, čiže určitá obchodná metóda alebo druh marketingu. Vo všeobecnosti je považovaný za progresívnu marketingovú stratégiu, stratégiu konkurenčného boja, úspešnú stratégiu diverzifikácie, rastovú stratégiu, t. j. za účinnú stratégiu - expanziu z národného aj z medzinárodného hľadiska. 980 $x H
Počet záznamov: 1