Počet záznamov: 1
marketing interaktívny
SYS h0003216 LBL ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^ 005 20170707124856.4 100 $a 20030514csloy0103 ba 150 $a y 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a marketing interaktívny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 $a SK $b BA004 $c 20030514 810 $a Kita, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002, s. 397 $b Vzťahový marketing. Marketingová filozofia, podľa ktorej každé rozhodnutie musí zohľadniť zároveň kupujúceho a predávajúceho, najmä na trhu sprostredkovateľov. Podľa teórie interaktívneho marketingu úspech závisí od kompetentnosti a úrovne (kvality) jednotlivcov a organizácií, ktorí sú účastníkmi interakčného procesu. Základom je pochopenie vzájomnej závislosti medzi výrobcom a zákazníkom. 980 $x H
Počet záznamov: 1