Počet záznamov: 1
marketing mix
SYS h0003220 LBL ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450 005 20090821121234.0 100 $a 20030514csloy0103 ba 150 $a y 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a marketing mix 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 $a SK $b BA004 $c 20030514 810 $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 475 $b Súhrn činiteľov, ktorými firma môže ovplyvniť dopyt po svojich výrobkoch. V literatúre sa najčastejšie označuje podľa anglického pomenovania týchto činiteľov pojmom "four P´s", t.j. "4 P", pretože ho tvoria štyri nástroje, ktoré majú vplyv na podnikovú stratégiu: product (výrobok), price (cena), place (miesto) a promotion (podpora). 980 $x H
Počet záznamov: 1