Počet záznamov: 1
štúdie prípadové
SYS h0006357 LBL ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^ 005 20170627095612.5 100 $a 20030514csloy0103 ba 150 $a y 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a štúdie prípadové 675 $a 338.24 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000156 $x Hospodárske riadenie 675 $a 303 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000028 $x Metódy spoločenských vied 801 $a SK $b BA004 $c 20030514 810 $a Šíbl Drahoš a kol., Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 103 $b Prípadová štúdia - situačná metóda, ktorá sa aktívne využíva pri štúdiu marketingu. Stimuluje sa ňou záujem, provokuje myslenie. Táto metóda vytvára priaznivú situáciu pre prezentáciu osobného názoru, umožňuje individuálnu účasť, akumuluje údaje. 980 $x H
Počet záznamov: 1