Počet záznamov: 1
Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi
SYS 0001504 LBL 01336naa$$2200301$$$450$ 005 20230907084739.3 100 $a 20031110a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi 330 $a Podstata, filozofia a definície customer relationship managementu. Definícia relationship (vzťah) v oblasti obchodu. Využitie CRM. Strategické a operatívne CRM. Nástroje CRM. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 2 (2003), s. 53-54 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005413 $a riadenie obchodu 610 1-
$9 eu_un_auth*0002940 $a definície 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0001006 $a Bauzová $b Nataša $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20031110 $g AACR2
Počet záznamov: 1