Počet záznamov: 1  

Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

  1. SYS0004019
    LBL
      
    01655naa$$2200313$$$450$
    005
      
    20230426100344.7
    100
      
    $a 20040204a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng $d ger
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti $f aut. Růžena Lukášová, Tomáš Urbánek
    330
      
    $a Pojem image. Štruktúra imagu. Image firmy a správanie spotrebiteľov. Image firmy a rozhodovanie spotrebiteľa. Image firmy a ponákupné hodnotenie. Image firmy a vernosť zákazníkov. Image firmy z pohľadu manažmentu. Image firmy a identita firmy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052778 $1 200 1 $a Psychologie v ekonomické praxi $e určeno pro psychologii práce a její aplikace = devoted to psychology of work and its applications $v Roč. 38, č. 1-2 (2003), s. 1-10 $1 210 $a Praha $c Univerzita Karlova v Praze $d 2003
    541
    1-
    $a Company image: Definition, importance and interdisciplinary connections
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063266 $a Lukášová $b Růžena $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063265 $a Urbánek $b Tomáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040204 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.