Počet záznamov: 1  

Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu

  1. SYS0008382
    LBL
      
    01609naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231005083206.2
    100
      
    $a 20040510a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu $f Ľudmila Novacká
    330
      
    $a Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu si vyžaduje kooperáciu štátneho, súkromného a verejného sektora. Národná turistická organizácia je zodpovedná za rozvoj cestovného ruchu a zvyšovanie jeho výkonov. Prehľad inštitúcií a hlavných úloh národných turistických organizácií vo svete. Marketingové aktivity národných marketingových agentúr s cieľom penetrácie a zvyšovania podielu na trhu cestovného ruchu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052692 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 46-51 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2003
    541
    1-
    $a Destination marketing management on the international tourism market
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005582 $a ruch cestovný medzinárodný
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021368 $a Novacká $b Ľudmila $f 1953- $p EUBOBFKSC $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040510 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.