Počet záznamov: 1
Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu
SYS 0008382 LBL 01609naa$$2200277$$$450$ 005 20231005083206.2 100 $a 20040510a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu $f Ľudmila Novacká 330 $a Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu si vyžaduje kooperáciu štátneho, súkromného a verejného sektora. Národná turistická organizácia je zodpovedná za rozvoj cestovného ruchu a zvyšovanie jeho výkonov. Prehľad inštitúcií a hlavných úloh národných turistických organizácií vo svete. Marketingové aktivity národných marketingových agentúr s cieľom penetrácie a zvyšovania podielu na trhu cestovného ruchu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052692 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 46-51 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2003 541 1-
$a Destination marketing management on the international tourism market 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005582 $a ruch cestovný medzinárodný 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0021368 $a Novacká $b Ľudmila $f 1953- $p EUBOBFKSC $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040510 $g AACR2
Počet záznamov: 1