Počet záznamov: 1  

V čem spočívá hodnota vaší značky ?

  1. SYS0021372
    LBL
      
    01430naa$$2200337$$$450$
    005
      
    20231018124107.1
    100
      
    $a 20041026a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a V čem spočívá hodnota vaší značky ? $d In what lies the value of your brand ? $f Ivan Bureš
    330
      
    $a Značka a jej dynamika. Parametrické, generačné a emocionálne zastarávanie značky. Značka a rešpektovanie reality. Emocionálna reklama namierená na pocity zákazníka za účelom vyvolania nákupného rozhodnutia. Hodnota reklamy a hodnota značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069701 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 9 (2004), s. 28-29 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2004
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021097 $a Bureš $b Ivan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20041026 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.