Počet záznamov: 1  

Po čem volá marketingový mix a zákazník ?

  1. SYS0021964
    LBL
      
    01537naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20231018124059.4
    100
      
    $a 20041110a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Po čem volá marketingový mix a zákazník ? $f Jitka Veselá
    330
      
    $a Firmy poskytujúce služby a význam správnej marketingovej stratégie. Dôležité prvky marketingu : výrobok, cena, miesto, propagácia a ľudia. Zamestnanci firmy a ich podiel na zvyšovaní produktivity. Možnosti znižovania nákladov vo firme poskytujúcej služby. Zapájanie zákazníka do činnosti firmy a s tým súvisiace znižovanie nákladov (samoobslužné reštaurácie ). Špecializácia firiem a znižovanie nákladov. Budovanie pozitívneho vzťahu zamestnancov k zákazníkom. Spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami ako hnacia sila pre hľadanie ďalších cieľov firmy. Náklady dovolené trhom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069701 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 10 (2004), s. 24-26 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2004
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005043 $a produktivita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006268 $a špecializácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052914 $a Veselá $b Jitka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20041110 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.