Počet záznamov: 1
Po čem volá marketingový mix a zákazník ?
SYS 0021964 LBL 01537naa$$2200265$$$450$ 005 20231018124059.4 100 $a 20041110a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Po čem volá marketingový mix a zákazník ? $f Jitka Veselá 330 $a Firmy poskytujúce služby a význam správnej marketingovej stratégie. Dôležité prvky marketingu : výrobok, cena, miesto, propagácia a ľudia. Zamestnanci firmy a ich podiel na zvyšovaní produktivity. Možnosti znižovania nákladov vo firme poskytujúcej služby. Zapájanie zákazníka do činnosti firmy a s tým súvisiace znižovanie nákladov (samoobslužné reštaurácie ). Špecializácia firiem a znižovanie nákladov. Budovanie pozitívneho vzťahu zamestnancov k zákazníkom. Spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami ako hnacia sila pre hľadanie ďalších cieľov firmy. Náklady dovolené trhom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069701 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 10 (2004), s. 24-26 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2004 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005043 $a produktivita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006268 $a špecializácia podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0052914 $a Veselá $b Jitka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20041110 $g AACR2
Počet záznamov: 1