Počet záznamov: 1
Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s.
SYS 0026815 LBL 01867naa$$2200313$$$450$ 005 20231102102842.5 100 $a 20050330a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s. $f Elvíra Dudinská 330 $a Recenzia na publikáciu Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Obsahom monografie je marketingová teória vrátane jej aplikácie v oblasti, ktorá zatiaľ stále existuje na pokraji záujmu klasických marketingových celebrít a v dôsledku transformácie centrálne riadeného hospodárstva na trhovo orientované sa ani slovenské vysoké školy nemohli vyhnúť mnohým problémom. Monografia obsahuje 15 kapitol a je určená pre marketingových pracovníkov, manažérom, študentom a doktorandom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069529 $1 011 $a 0013-3035 $1 200 1 $a Ekonomický časopis $e časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku $d Journal of economics $v Roč. 52, č. 10 (2004), s. 1297-1299 $1 210 $a Bratislava $c Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV $d 2004 470 -1
$1 200 1 $a Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy $f Štefko $g Róber $1 210 $c R.S. Royal Service $d 2003 $1 215 $a s. 262 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0023143 $a Dudinská $b Elvíra $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050330 $g AACR2
Počet záznamov: 1