Počet záznamov: 1
Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách
SYS 0027139 LBL 02000naa$$2200445$$$450$ 005 20240502071427.8 100 $a 20050406a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách $f Jozef Čimo, Miroslav Mariáš, Mária Dzurová 330 $a Konkurenčný marketing - spôsob, ako zistiť konkurenčnú schopnosť firmy a jej produktov. Prvky konkurenčného marketingu. Ekonomické marketingové determinanty. Psychografické marketingové ciele. Relatívna konkurenčná prednosť firmy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069703 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 18-21 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2004 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007416 $a zásobovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004569 $a potenciál výrobný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $9 33 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0028949 $a Mariaš $b Miroslav $9 33 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $9 33 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050406 $g AACR2
Počet záznamov: 1