Počet záznamov: 1  

Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom...

  1. SYS0027292
    LBL
      
    01668naa$$2200349$$$450$
    005
      
    20230907084202.3
    100
      
    $a 20050411a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom... $f Martin Babiak
    330
      
    $a Simulácie popisujú činnosť prvkov systému s cieľom modelovať jeho výsledné správanie. Podstata multiagentových simulácií (MAS). Možnosti nasadenia MAS - na simuláciu demografických procesov, v antikorupčnom výskume, na skúmanie odlišností individuálneho a kolektívneho správania. Uplatnenie MAS v spoločenských vedách. Špecifiká marketingového výskumu pre MAS aplikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069703 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 57-59 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2004
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010606 $a systémy multiagentové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005704 $a simulácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    675
      
    $a 519.87 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000245 $x Matematické modely operačného výskumu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029308 $a Babiak $b Martin $p EUBFNHKVF $4 070 $T Katedra verejných financií NHF - zrušené
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050411 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.